KrisKrasThailand.reismee.nl

Bangkok City

Hallo Beste mensen,

Hier Bangkok.

Nadat we gisteren afscheid van onze kleinzoon Beau hadden genomen heeft Dennis ons in het spitsuur naar Schiphol gebracht.

We zijn gisteren na een vlucht van 10,5 uur in Bangkok aangekomen en nadat we nog 2 uur in de rij hebben gestaan omdat er een groep Indiërs voor ons stonden die allemaal problemen hadden met hun Visa met als gevolg dat de 1000 mensen achter hun witheet waren geworden konden we buiten kennis maken met de 32 graden die op ons afkwam.

We zijn in onze bus gestapt waar we kennis maakten met onze groep ( krasreizen) Dit is voor ons een heel aparte gewaarwording omdat we gewend zijn op eigen houtje te reizen. Maar ja de aanbieding was te gunstig om te laten schieten. Dus de eerste 14 dagen is het kriskras met kras door Thailand.

We kregen meteen uitleg over onze reis door de reisleider ( een Belg) die zich zelf DJ noemt. Hij zal wel gewoon Dierik Jean heten.

Ria en Ik lachen bijna krom van het lachen omdat we in ons hoofd zo'n filmpje hadden van een busreisje naar Duitsland waar de mensen Dekbedden aangesmeerd krijgen,

We hebben DJ meteen duidelijk gemaakt dat we niet aan alle facetten van het programma mee zouden doen en we vaker onze eigen weg zouden gaan. DJ zei: Awel da's juste hoor!!!

Gisteren zijn we dus ook meteen vanuit het hotel ( Dat ziet er weer top uit vooral voor backpekkers als wij zijn, het personeel buigt weer als knipmessen en het ontbijt is zo gigantisch dat je gewoon niet weet wat je nemen moet) na een verfrissende douche in de taxi gestapt en richting Bayoke Tower ( de hoogste Toren van Bangkok) en hebben daar lekker door de buurt geslenterd. Een heerlijk 'seafood ' restaurant bezocht en daar heerlijk gegeten. Het is nu de 3de keer dat we hier zijn en we vinden het toch steeds fascinerend hoe het er hier aan toe gaat. Het kwalmt wel van de uitlaatgassen maar daar wen je ook weer aan. Daarna toch tijdig weer terug om een beetje bij te slapen. Lekker met de Taxi genieten van een ritje door de stad

Vanmorgen naar Chinatown geweest waar we zijn gaan shoppen zonder iets te kopen, een aanrader want het kost geen cent. Daar na zijn we naar Thanon Khao San road geweest waar het altijd gezellig is en hoofdzakelijk rugzaktoeristen rondlopen . Daar heb ik een Thaise massage van een uur genomen waardoor ik me er weer van bewust was dat ik uit botten en spieren besta. Ria heeft een schoonheids -programmaatje doorlopen en haat wimpers laten permanenten, verven en haar nagels laten manicuren. Dus die ziet er ook weer als nieuw uit.

Nu hebben we ff Pauze en straks weer de stad in om te gaan eten.

Morgen reizen we richting noorden naar Kanchanaburi aan de River Kwai

Tot de volgende episode Ton en Ria

Familie De Groot

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Goed te horen dat jullie je daar weer als vissen in het water voelen. Heel veel plezier met jullie nieuwe reisclubje (meestal wel wat intressante karakters/types), hopelijk bevalt jullie ingeleende Belg ;-)

Kus van ons

Inge

Leuk om dit weer te lezen! Bangkok blijft toch gewoon een geweldige stad, ontdanks de troep en stank!!! Meeste mensen kunnen dat niet geloven!
Nog een fijne reis en ik lees met julie mee!

Gr. Inge ( grote Thailandfan)

Wilma en Stefan Tatarek

Ton en Ria wij wensen jullie als krasse kriskrassers veel reisgenot en hopen weer mooie foto's en verhalen te zien van jullie Thailand reis zodat wij een beetje kunnen meegenieten.

Gr. Stefan

Joke

Hoi zus en zwager, fijn dat jullie goed zijn aangekomen
Fijne vakantie en kras eh geniet ;-) er van.
gr. JOKE en JAN XXX

Ans

heerlijk om weer op pad te zijn en zou zo wel even de lucht op willen snuiven..maar helaas zit het voorlopig niet meer in..ben net terug van (schrik niet!) Benidorm!!
Veilig en heeeel wat anders!!!!
Paseo de scootmobiel,maar even eruit was heerlijk, vloog terug Vrijdag de 13e en zat op stoel 13a? Veilig beginnen, gr en kus Ans

Niek

Prachtig om het allemaal te lezen. k'Zou bijna een keer mee wilen:-)
Heel veel plezier en genot daar. Kijk uit naar weer een volgens verhaal Ton.
Taxi door de stad, dat zal daar ook niet zo prijzig zijn neem ik aan.
Groetjes Niek

Richard

Ben jaloers ! Haha geniet er lekker van , wij genieten wel van de verhalen en foto's

Andre

Hoi Hoi
Waarom kon ik nou niet mee in die koffer??
Ik ben toen der tijd ook wel eens met kras geweest, en hadden toen ook een belgische reisleider. het zou best zijn dat het dj is waar jullie het over hebben. Grappig!! Have fun!!
groetjes Dre

Marianne

Hoi Ria en Ton.

Het is weer leuk om jullie reisverhalen te gaan volgen via internet.
Ik wens jullie vanuit dit kouwe kikkerland een hele fijne vakantie, en kijk uit voor zakkenrollers dit keer.

groetjes Marianne.

Pedro

Ik wens jullie een onvergetelijke reis en veel nieuwe indrukken toe. En Tonnie, verkleed je als Griek dan zullen ze jullie beslist niet meer overvallen. Want waar geen geld is valt niets te hallen.

Goede reis en de groeten van Pedro

Bart & Cora den Ouden

Hallo Ria en Ton,

Super om jullie reis weer te volgen, wij wachten nog 4 weken en dan gaan wij. Ik volg tot die tijd jullie verhalen, heel veel plezier en geniet er samen van!

Bart en Cora den Ouden